الحب الابدى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

p align=center>

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» السيرفر الجديد
حب , صداقه , اخوه , تعود , ادمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان Icon_minitimeالخميس سبتمبر 11, 2008 7:38 pm من طرف الغروب

» نكت جامده بجد
حب , صداقه , اخوه , تعود , ادمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان Icon_minitimeالسبت سبتمبر 06, 2008 3:23 pm من طرف انا مش زى غيرى

» ايه انطباعك عن العضو اللي قبلك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حب , صداقه , اخوه , تعود , ادمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان Icon_minitimeالخميس سبتمبر 04, 2008 11:33 pm من طرف النجار5000

» معلقة عنترة بن شداد العبسي
حب , صداقه , اخوه , تعود , ادمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 03, 2008 9:40 pm من طرف انا مش زى غيرى

» اغانى افلام
حب , صداقه , اخوه , تعود , ادمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 03, 2008 9:36 pm من طرف انا مش زى غيرى

» نظرا لتعدد المواضيع اخيرا الموضوع المتكامل .. اغانى فيلم اسف عالازعاج كامله و cd Q
حب , صداقه , اخوه , تعود , ادمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 03, 2008 9:34 pm من طرف انا مش زى غيرى

» ايهما احب الى قلبك
حب , صداقه , اخوه , تعود , ادمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 03, 2008 6:47 pm من طرف انا مش زى غيرى

» ادعيه واذكار
حب , صداقه , اخوه , تعود , ادمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 03, 2008 6:41 pm من طرف انا مش زى غيرى

» السلام عليكم
حب , صداقه , اخوه , تعود , ادمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 03, 2008 6:00 pm من طرف انا مش زى غيرى

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الفهرس
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit      

قم بحفض و مشاطرة الرابط العقار القاتل على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط الحب الابدى على موقع حفض الصفحات
قاطعوا المنتجات الدنماركية

لقد تم نقل المنتدى الى الرابط الجديد

http://snowwhite.7babk.info/vb

حب , صداقه , اخوه , تعود , ادمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
انا مش زى غيرى
مشرفه
مشرفه
انا مش زى غيرى

انثى
العمل/الترفيه : بوشوش الودع
المزاج : مش رايق
الاوسمه : حب , صداقه , اخوه , تعود , ادمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان Vbfs2

حب , صداقه , اخوه , تعود , ادمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان Empty
مُساهمةموضوع: حب , صداقه , اخوه , تعود , ادمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان   حب , صداقه , اخوه , تعود , ادمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان Icon_minitimeالخميس أغسطس 07, 2008 10:51 pm

هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااى
ازيكم وحشتونى موووووووووووووووووووت
بقالى كتير مجتش
عارفه طبعا انى وحشتكم اسألتى الكتير والرخمه
انا انهرده جايه اتكلم فى حاجه كلنا بنعشها
طبعا كلنا متفقين انى الحياه ماهى الا مجموعه علاقات مختلفه الاشكال والانواع بين كل الناس
انا جايه اسألكم كل نوع من العلاقه دى مقصود بيه ايه او معناه ايه وازاى تقدر تفرق بين كل نوع والتانى

الحب
الصداقه
الاخوه
التعود
الادمان

هوضح علشان محدش يقول مش فاهم
دلوقتى انت اوانتى شايف يعنى ايه تحس انك بتحب حد
ويعنى ايه تحس انى الحد ده صديقك اوى
ويعنى ايه تحس انى فى حد زى اخوك
ويعنى ايه تحس انك اتعودت على حد اوى
ويعنى ايه تحس انك ادمنت وجود حد فى حياتك او بمعنى اصح ادمنت الحد ده

وازاى تقدر تحدد نوع العلاقه بينك وبين حد اذا كانت العلاقه دى حب او صداقه او اخوه او تعود او ادمان
وانى نوع من العلاقات دى بالنسبالك اقوى من التانى يعنى رتبوا العلاقات من الاقوى

ملحوظه : كل العلاقات تنطبق بين بنت وبنت وبنت وولد وولد وولد
ماعدا الحب طبعا بنت وولد بس علشان محدش يفهمنى غلط

يارب الموضوع يعجبكم ومكونش زهقتكم باسألتى الكتير

توتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
سيمبوسيان
عضو نشيط
عضو نشيط
سيمبوسيان

ذكر

حب , صداقه , اخوه , تعود , ادمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان Empty
مُساهمةموضوع: رد: حب , صداقه , اخوه , تعود , ادمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان   حب , صداقه , اخوه , تعود , ادمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان Icon_minitimeالسبت أغسطس 09, 2008 12:24 am

الحب " احساس اجمل من انو يتقال والاحساس بالحب يلية احساس بالمسؤولية تجاة الطرف التانى واتهتمام بية لان بعد كدة ان شاء الله هيكون شريك العمر "

الصداقة " علاقة يعنى زى متقولى كدة علاقة مواقف وتعامل وتقدير بين الاتنين وفهم كمان
مش مهم الاتنين يكونو نفس الشخصية والتفكير بس لازم يكونو فهمين بعض "

الاخوه " هيا صداقة مضاعفة لدرجة انك مش بتقدر تتخيل انك ممكن تخسر الشخص دة
ولو حصل ممكن يحصلك حاجة مع انو مش من دمك بس بيكون وصل لدرجة انك بتخاف علية جداااااااااااااااا اكتر مبتخاف على نفسك "

التعود " عبارة عن راحة نفسية بينى وبين الشخص دة راحة تخلينى افضفض ن غير خجل من حاجة او حتى احراج "

الادمان " ادمان ادمان مش عارف بس اكيد دة مرحلة ما بعد التعود "

دة كلام مختصر عن الاسئلة يا توتــــــــــا
بس بجد احسن علااااقة بين اللى فاتو الاخوة ويليها الصداقة
بس لازم يكون فية عتاب بين الاتنين
لان العتاب دليل على ..............
مش عارف اقول اية بس كفاية كلام كدة احسن الفعل هوا الافضل

تقبلى مرورى دايما على
مواضيعك المهمة والجميلة دى
انا مش زى غيرى
مشرفه
مشرفه
انا مش زى غيرى

انثى
الاوسمه : حب , صداقه , اخوه , تعود , ادمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان Vbfs2

مُساهمةموضوع: رد: حب , صداقه , اخوه , تعود , ادمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان   حب , صداقه , اخوه , تعود , ادمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان Icon_minitimeالسبت أغسطس 09, 2008 12:50 am

سيمبوسيان كتب:
الحب " احساس اجمل من انو يتقال والاحساس بالحب يلية احساس بالمسؤولية تجاة الطرف التانى واتهتمام بية لان بعد كدة ان شاء الله هيكون شريك العمر "

الصداقة " علاقة يعنى زى متقولى كدة علاقة مواقف وتعامل وتقدير بين الاتنين وفهم كمان
مش مهم الاتنين يكونو نفس الشخصية والتفكير بس لازم يكونو فهمين بعض "

الاخوه " هيا صداقة مضاعفة لدرجة انك مش بتقدر تتخيل انك ممكن تخسر الشخص دة
ولو حصل ممكن يحصلك حاجة مع انو مش من دمك بس بيكون وصل لدرجة انك بتخاف علية جداااااااااااااااا اكتر مبتخاف على نفسك "

التعود " عبارة عن راحة نفسية بينى وبين الشخص دة راحة تخلينى افضفض ن غير خجل من حاجة او حتى احراج "

الادمان " ادمان ادمان مش عارف بس اكيد دة مرحلة ما بعد التعود "

دة كلام مختصر عن الاسئلة يا توتــــــــــا
بس بجد احسن علااااقة بين اللى فاتو الاخوة ويليها الصداقة
بس لازم يكون فية عتاب بين الاتنين
لان العتاب دليل على ..............
مش عارف اقول اية بس كفاية كلام كدة احسن الفعل هوا الافضل

تقبلى مرورى دايما على
مواضيعك المهمة والجميلة دى

ردك حلو اوى ومقنع كمان
ميرسى ليك ولرأيك فى مواضيعى واتمنى انها تكون بتعجبك بجد
توتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
ميدو
مشرفه
مشرفه
ميدو

انثى
العمل/الترفيه : جتارى
المزاج : زى كل يوم
المهنه : حب , صداقه , اخوه , تعود , ادمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان Singer10
الاوسمه : حب , صداقه , اخوه , تعود , ادمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان Mod

مُساهمةموضوع: رد: حب , صداقه , اخوه , تعود , ادمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان   حب , صداقه , اخوه , تعود , ادمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان Icon_minitimeالسبت أغسطس 09, 2008 6:21 pm

العادى يا توتا ان كل موضعاتك تجنن
اممممممممممممممممممممممممم
ارتب بقى
الحب اجمل احساس ان حد يحبك وتحبيه وتخافوا على بعض وكل واحد يتسابق انه يسعد التانى
الاخوه بردو احساس جميل لما الواحد يحس ان ليه اهل واخوات يعتمد عليهم
الصداقه حاجه كده معتاده لازم منها يكون فى رفيق وانسان تتكلم معاه فى اى وقت وفى كل حاجه
اما التعود درجه تسبق الادمان ممكن بقى الاهل ممكن الحبيب ممكن الصديق

تسلم اديكى ياقمر
انا مش زى غيرى
مشرفه
مشرفه
انا مش زى غيرى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حب , صداقه , اخوه , تعود , ادمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان   حب , صداقه , اخوه , تعود , ادمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان Icon_minitimeالسبت أغسطس 09, 2008 6:50 pm

ميدو كتب:
العادى يا توتا ان كل موضعاتك تجنن
اممممممممممممممممممممممممم
ارتب بقى
الحب اجمل احساس ان حد يحبك وتحبيه وتخافوا على بعض وكل واحد يتسابق انه يسعد التانى
الاخوه بردو احساس جميل لما الواحد يحس ان ليه اهل واخوات يعتمد عليهم
الصداقه حاجه كده معتاده لازم منها يكون فى رفيق وانسان تتكلم معاه فى اى وقت وفى كل حاجه
اما التعود درجه تسبق الادمان ممكن بقى الاهل ممكن الحبيب ممكن الصديق

تسلم اديكى ياقمر

ميرسى ياجميل على طول تحرجينى بذوقك كده
وربنا يخليلك كل اللى بتحبيهم
توتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

حب , صداقه , اخوه , تعود , ادمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان
صفحة 1 من اصل 1