الحب الابدى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

p align=center>

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» السيرفر الجديد
حد يقولى ليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالخميس سبتمبر 11, 2008 7:38 pm من طرف الغروب

» نكت جامده بجد
حد يقولى ليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالسبت سبتمبر 06, 2008 3:23 pm من طرف انا مش زى غيرى

» ايه انطباعك عن العضو اللي قبلك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حد يقولى ليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالخميس سبتمبر 04, 2008 11:33 pm من طرف النجار5000

» معلقة عنترة بن شداد العبسي
حد يقولى ليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 03, 2008 9:40 pm من طرف انا مش زى غيرى

» اغانى افلام
حد يقولى ليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 03, 2008 9:36 pm من طرف انا مش زى غيرى

» نظرا لتعدد المواضيع اخيرا الموضوع المتكامل .. اغانى فيلم اسف عالازعاج كامله و cd Q
حد يقولى ليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 03, 2008 9:34 pm من طرف انا مش زى غيرى

» ايهما احب الى قلبك
حد يقولى ليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 03, 2008 6:47 pm من طرف انا مش زى غيرى

» ادعيه واذكار
حد يقولى ليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 03, 2008 6:41 pm من طرف انا مش زى غيرى

» السلام عليكم
حد يقولى ليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 03, 2008 6:00 pm من طرف انا مش زى غيرى

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الفهرس
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit      

قم بحفض و مشاطرة الرابط العقار القاتل على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط الحب الابدى على موقع حفض الصفحات
قاطعوا المنتجات الدنماركية

لقد تم نقل المنتدى الى الرابط الجديد

http://snowwhite.7babk.info/vb

حد يقولى ليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
انا مش زى غيرى
مشرفه
مشرفه
انا مش زى غيرى

انثى
العمل/الترفيه : بوشوش الودع
المزاج : مش رايق
الاوسمه : حد يقولى ليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Vbfs2

حد يقولى ليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: حد يقولى ليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   حد يقولى ليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالخميس يوليو 17, 2008 7:58 pm

[center]ياجماعه عايزه اعرف ليه ده بيحصل
ليه ممكن تلاقى حد بيقول كلمه بحبك لمليون حد فى وقت واحد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ليه ممكن تعرف حد ويخليك تثق فيه وفجأه تلاقيه بيقول لمليون غيرك نفس الكلام اللى بيقولهولك وبالنص؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ليه ممكن نتعامل مع حد بجدعنه اوى وهو يتعامل معانا بنداله اوى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ليه الناس بتعتبر الطيبه هبل او سذاجه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ليه فى ناس بتدى لنفسها الحق انها تجرح ناس احترموهم وقدروهم من غير سبب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ليه ممكن ولد اوبنت يقول كلمه بحبك لحد هو عارف انه مش هيرتبط بيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اسئله كتييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييره اوى مش لاقيالها اجابه
بليييييييييييييييييييييييييييز حد يقولى ليه
توتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
الغروب
Admin
Admin
الغروب

ذكر
العمل/الترفيه : مهندس
المهنه : حد يقولى ليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Collec10
الهوايه : حد يقولى ليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Chess10
الاوسمه : حد يقولى ليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ W4
اعلام الدول : حد يقولى ليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Female31
مزاجك اليوم : حد يقولى ليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Black-mabsoot

مُساهمةموضوع: رد: حد يقولى ليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   حد يقولى ليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالجمعة يوليو 18, 2008 8:25 am

امممممممممممممممممم
نو كومنت
https://malakelmadina.ahlamountada.com
tea water
عضو متواصل
عضو متواصل
tea water

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حد يقولى ليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   حد يقولى ليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالجمعة يوليو 18, 2008 10:32 am

والله مش عارفه اقول اييييييييييييه
ميدو
مشرفه
مشرفه
ميدو

انثى
العمل/الترفيه : جتارى
المزاج : زى كل يوم
المهنه : حد يقولى ليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Singer10
الاوسمه : حد يقولى ليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Mod

مُساهمةموضوع: رد: حد يقولى ليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   حد يقولى ليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالجمعة يوليو 18, 2008 11:50 am

انا كمان عوزه اعرف ليــــــــــــــــــــــــــــــــــة؟؟
نايس يا توتــــــــا
انا مش زى غيرى
مشرفه
مشرفه
انا مش زى غيرى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حد يقولى ليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   حد يقولى ليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالجمعة يوليو 18, 2008 1:19 pm

مش معقول كده
كلو مش عارف
همووووووووووووووووووووووووووووت واعرف ليه كل ده بيحصل
حد يقولى لييييييييييييييييييييييييييييييييه بليز
توتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
دودى91
عضو متواصل
عضو متواصل
دودى91

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حد يقولى ليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   حد يقولى ليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالجمعة يوليو 18, 2008 5:40 pm

انا مش زى غيرى كتب:
[center]ياجماعه عايزه اعرف ليه ده بيحصل
ليه ممكن تلاقى حد بيقول كلمه بحبك لمليون حد فى وقت واحد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ليه ممكن تعرف حد ويخليك تثق فيه وفجأه تلاقيه بيقول لمليون غيرك نفس الكلام اللى بيقولهولك وبالنص؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ليه ممكن نتعامل مع حد بجدعنه اوى وهو يتعامل معانا بنداله اوى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ليه الناس بتعتبر الطيبه هبل او سذاجه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ليه فى ناس بتدى لنفسها الحق انها تجرح ناس احترموهم وقدروهم من غير سبب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ليه ممكن ولد اوبنت يقول كلمه بحبك لحد هو عارف انه مش هيرتبط بيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اسئله كتييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييره اوى مش لاقيالها اجابه
بليييييييييييييييييييييييييييز حد يقولى ليه
توتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
بصراحه هوصعب ان نعرف الرد على كل الاسئله ديه بس انا من رايى ان لو الحب عرفنا معناه بجد مفيش حد هينجرح وان اللى بيقول الكلمه ديه لاى واحده بيبقى شايفها قدامه لعبه ممكن يلعب بمشاعرها فى اى وقت الطيبه احيانا لو زايده بتبقى هبل الواحد مننا لازم ميثقش فى اى كلام يتقاله فعلا الا لما يتاكد وبعدين يبقى يثق بس الطيبه اما بتكون فى المعقول مش بتضر صاحبها صدقينى بجد انا شفت ناس كتير طيبه لكن واخدين حذرهم فى كل وقت من اللى قدامهم عشان احنا بقينا فى زمن ممكن يحصل فيه فوق ما تتوقعى وبعد ما يحصل بننصدم جامد عشان كدا لازم نفكر بعقلنا شويه وما ناخدش كل حاجه بطيبه مع احترامى للناس اللى دايما كدا بس بجد مبقاش فيه ناس تقدر ده اما ان الولد او البنت يقولوا كلمه بحبك هو مش عارفين انهم مش هيرتبطوا ده ميبقاش حب ده يبقى لان الحب قايم على انهم بيكونو عارفين انهم لبعض مهما حصل ده رايى ارجو انى مكنش طولت عليكى بس بصراحه ده رايى ونايس توبيك يا توتا
انا مش زى غيرى
مشرفه
مشرفه
انا مش زى غيرى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حد يقولى ليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   حد يقولى ليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالجمعة يوليو 18, 2008 6:52 pm

color][/quote]بصراحه هوصعب ان نعرف الرد على كل الاسئله ديه بس انا من رايى ان لو الحب عرفنا معناه بجد مفيش حد هينجرح وان اللى بيقول الكلمه ديه لاى واحده بيبقى شايفها قدامه لعبه ممكن يلعب بمشاعرها فى اى وقت الطيبه احيانا لو زايده بتبقى هبل الواحد مننا لازم ميثقش فى اى كلام يتقاله فعلا الا لما يتاكد وبعدين يبقى يثق بس الطيبه اما بتكون فى المعقول مش بتضر صاحبها صدقينى بجد انا شفت ناس كتير طيبه لكن واخدين حذرهم فى كل وقت من اللى قدامهم عشان احنا بقينا فى زمن ممكن يحصل فيه فوق ما تتوقعى وبعد ما يحصل بننصدم جامد عشان كدا لازم نفكر بعقلنا شويه وما ناخدش كل حاجه بطيبه مع احترامى للناس اللى دايما كدا بس بجد مبقاش فيه ناس تقدر ده اما ان الولد او البنت يقولوا كلمه بحبك هو مش عارفين انهم مش هيرتبطوا ده ميبقاش حب ده يبقى لان الحب قايم على انهم بيكونو عارفين انهم لبعض مهما حصل ده رايى ارجو انى مكنش طولت عليكى بس بصراحه ده رايى ونايس توبيك يا توتا[/quote]

ياااااااااااااااااااااااااااااااااااه اخيرا حد رد عليا
ميرسى اوى على ردك
وبجد كلامك كله مظبوط
ميرسى ليكى ياقمر
توتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
انا مش زى غيرى
مشرفه
مشرفه
انا مش زى غيرى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حد يقولى ليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   حد يقولى ليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالجمعة يوليو 18, 2008 7:35 pm

Admin كتب:
امممممممممممممممممم
نو كومنت

انا عايزاك انت بالذات تقولى ليه
توتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

حد يقولى ليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1