الحب الابدى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

p align=center>

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» السيرفر الجديد
الزواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااج والمسؤوووووووووووووووولية !!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالخميس سبتمبر 11, 2008 7:38 pm من طرف الغروب

» نكت جامده بجد
الزواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااج والمسؤوووووووووووووووولية !!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالسبت سبتمبر 06, 2008 3:23 pm من طرف انا مش زى غيرى

» ايه انطباعك عن العضو اللي قبلك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الزواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااج والمسؤوووووووووووووووولية !!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالخميس سبتمبر 04, 2008 11:33 pm من طرف النجار5000

» معلقة عنترة بن شداد العبسي
الزواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااج والمسؤوووووووووووووووولية !!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 03, 2008 9:40 pm من طرف انا مش زى غيرى

» اغانى افلام
الزواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااج والمسؤوووووووووووووووولية !!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 03, 2008 9:36 pm من طرف انا مش زى غيرى

» نظرا لتعدد المواضيع اخيرا الموضوع المتكامل .. اغانى فيلم اسف عالازعاج كامله و cd Q
الزواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااج والمسؤوووووووووووووووولية !!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 03, 2008 9:34 pm من طرف انا مش زى غيرى

» ايهما احب الى قلبك
الزواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااج والمسؤوووووووووووووووولية !!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 03, 2008 6:47 pm من طرف انا مش زى غيرى

» ادعيه واذكار
الزواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااج والمسؤوووووووووووووووولية !!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 03, 2008 6:41 pm من طرف انا مش زى غيرى

» السلام عليكم
الزواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااج والمسؤوووووووووووووووولية !!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 03, 2008 6:00 pm من طرف انا مش زى غيرى

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الفهرس
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit      

قم بحفض و مشاطرة الرابط العقار القاتل على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط الحب الابدى على موقع حفض الصفحات
قاطعوا المنتجات الدنماركية

لقد تم نقل المنتدى الى الرابط الجديد

http://snowwhite.7babk.info/vb

الزواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااج والمسؤوووووووووووووووولية !!!!!!!!!!!!!!!!

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
سيمبوسيان
عضو نشيط
عضو نشيط
سيمبوسيان

ذكر

الزواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااج والمسؤوووووووووووووووولية !!!!!!!!!!!!!!!! Empty
مُساهمةموضوع: الزواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااج والمسؤوووووووووووووووولية !!!!!!!!!!!!!!!!   الزواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااج والمسؤوووووووووووووووولية !!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالإثنين أغسطس 18, 2008 11:29 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
سؤال محيرنى شوية هل فرق السن بين الزوجين لهم عامل كبير فى الزواج
ولا متفرقش الحاجات دى اليومين دول
يعنى ينفع واحد يحب واحدة اكبر منو ويرتبط بيها
انا عارف انو بيحصل بس قليل قوى ونادر جدا اما بنشوف دة
وملحوظة عشان نكون واضحين
الواحد دة اول يرتبط بواحدة
نفس الشيئ للبنت اول مرة ترتبط بواحد ويطلع اصغر منها

اتفضلو قولو رأيكم ولو اتعرضتم لموقف مماثل قولو متنكثفوش
سرك فى زير مخروم
انا مش زى غيرى
مشرفه
مشرفه
انا مش زى غيرى

انثى
العمل/الترفيه : بوشوش الودع
المزاج : مش رايق
الاوسمه : الزواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااج والمسؤوووووووووووووووولية !!!!!!!!!!!!!!!! Vbfs2

الزواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااج والمسؤوووووووووووووووولية !!!!!!!!!!!!!!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: الزواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااج والمسؤوووووووووووووووولية !!!!!!!!!!!!!!!!   الزواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااج والمسؤوووووووووووووووولية !!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 19, 2008 10:11 am

اولا الموضوع جامد موووووووووووووووت
وانا هقولك راى عن تجربه لحد قريب منى اوى
بص ياسيدى هو و فرق السن ده شهور اوسنه بالكتير افتكر انه مفيش مشكله
لكن لو الفرق ده كان اكتر من سنه فى ناس تقولك سنه وشهر عادى بس انا شايفه انه اكتر من سنه كده بنكون ابتدين فى فروق تانيه كتير زى مثلا فروق تفكير متعلقه بالسن ومتطلبات بردوا متعلقه بالسن وحاجات تانيه كتير بيحددها علم النفس اكتر من اى حاجه تانى بدليل انى اللى عنده 20 سنه دماغه وحياته وتفكيره غير اللى عنده 22 او 23 او 24 وغيره
تعالى نفتكر كده احنا لما كان عندنا 18 سنه اكيد دماغنا كانت غير لما بقى عندنا 20 سنه وبالتالى لازم يكون السن متقارب شويه علشان ميحصلش مشاكل
انا راى انى الولد المفروض يكون اكبر من البنت باى سن بس ميزدش عن 5 سنين
فى ناس شايفه انه المفروض يكون اكتر بس انا شايفه انه السن ده هيكون مريح للطرفين

سورى طولت عليك
بس الموضوع بجد مهم مووووووووووووووووووووت
ميرسى ليك

توتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
سيمبوسيان
عضو نشيط
عضو نشيط
سيمبوسيان

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الزواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااج والمسؤوووووووووووووووولية !!!!!!!!!!!!!!!!   الزواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااج والمسؤوووووووووووووووولية !!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 19, 2008 7:46 pm

انا مش زى غيرى كتب:
لكن لو الفرق ده كان اكتر من سنه فى ناس تقولك سنه وشهر عادى بس انا شايفه انه اكتر من سنه كده بنكون ابتدين فى فروق تانيه كتير زى مثلا فروق تفكير متعلقه بالسن ومتطلبات بردوا متعلقه بالسن وحاجات تانيه كتير بيحددها علم النفس اكتر من اى حاجه تانى بدليل انى اللى عنده 20 سنه دماغه وحياته وتفكيره غير اللى عنده 22 او 23 او 24 وغيره
تعالى نفتكر كده احنا لما كان عندنا 18 سنه اكيد دماغنا كانت غير لما بقى عندنا 20 سنه وبالتالى لازم يكون السن متقارب شويه علشان ميحصلش مشاكل

سورى طولت عليك
ميرسى ليك

توتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
لا طولتى ولا حاجة انتى نورتينى بردك ورايك

بس فية حاجة ممكن اكون مختلف فيها معاكى شوية وهيا ودة طبعا مع احترامى الشديد جدا لرأيك
الظروف والبيئة والمجتمع وحاجات كتيرة هيا اللى ممكن تشكل تفكير العقل يعنى ممكن تلاقى شخص اصغر من واحد تانى والصغير لية تفكير افضل من الكبير بمعنى ان الظروف والمواقف والاحتكال بالناس وبأفكارهم هما اللى بيشكلو الدماغ والتفكير والشخصية بوجة عام
بس دة اكيد مينطبقش على الكل لان ممكن يكون فية واحد بيعرف يندمج ويكتسب خبرة من الناس
وفية نوع تانى يبقى زى اللى رقصو على السلم
وانا معاكى ان انسب فرق سن هوا 5 سنين

وبجد نورتينى يا قمر
انا مش زى غيرى
مشرفه
مشرفه
انا مش زى غيرى

انثى
العمل/الترفيه : بوشوش الودع
المزاج : مش رايق
الاوسمه : الزواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااج والمسؤوووووووووووووووولية !!!!!!!!!!!!!!!! Vbfs2

مُساهمةموضوع: رد: الزواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااج والمسؤوووووووووووووووولية !!!!!!!!!!!!!!!!   الزواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااج والمسؤوووووووووووووووولية !!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 19, 2008 8:20 pm

سيمبوسيان كتب:
انا مش زى غيرى كتب:

سورى طولت عليك
ميرسى ليك

لا طولتى ولا حاجة انتى نورتينى بردك ورايك

بس فية حاجة ممكن اكون مختلف فيها معاكى شوية وهيا ودة طبعا مع احترامى الشديد جدا لرأيك
الظروف والبيئة والمجتمع وحاجات كتيرة هيا اللى ممكن تشكل تفكير العقل يعنى ممكن تلاقى شخص اصغر من واحد تانى والصغير لية تفكير افضل من الكبير بمعنى ان الظروف والمواقف والاحتكال بالناس وبأفكارهم هما اللى بيشكلو الدماغ والتفكير والشخصية بوجة عام
بس دة اكيد مينطبقش على الكل لان ممكن يكون فية واحد بيعرف يندمج ويكتسب خبرة من الناس
وفية نوع تانى يبقى زى اللى رقصو على السلم
وانا معاكى ان انسب فرق سن هوا 5 سنين

وبجد نورتينى يا قمر

ميرسى الموضوع منور بيك
وانت فعلا عندك حق فى الظروف والبيئه والمجتمع
بس عاداتا بتبقى ارتباطات محكوم عليها بالفشل
الا فى حالات نادره جدا اللى هى بقولوا عليها لكل قاعده شواذ
الحالات دى بقى بتبقى الشواذ
توتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

الزواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااج والمسؤوووووووووووووووولية !!!!!!!!!!!!!!!!
صفحة 1 من اصل 1